“...Ο πραγματικός στόχος της θεραπείας
δεν είναι να αλλάξει τη χημεία του εγκεφάλου
αλλά να επισκευάσει τα 
αδικοχαμένα του κυκλώματα..”


Newsweek, Dec. 8, 2003 p.69


Διαρκούν τα αποτελέσματα;

Εάν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι μία δυσλειτουργικότητα του εγκεφάλου τότε η απάντηση είναι ναι. Ο μόνος τρόπος όμως για να κρατηθούν τα αποτελέσματα είναι να εκπαιδευτεί το κάθε άτομο, όσο χρειάζεται για τα δικά του συμπτώματα, με τη βοήθεια της εξατομικευμένης του εκπαίδευσης. Αφού επιτευχθούν τα αποτελέσματα που θέλουμε για τον εκάστοτε εκπαιδευόμενο, χρειάζονται μερικές ακόμη συνεδρίες ώστε να παγιωθούν. Η Νευροανάδραση περιλαμβάνει την εκμάθηση από τον εγκέφαλο. Εάν αυτή η εκμάθηση καταφέρει να φέρει την τάξη μέσα σε μία διαταραχή τότε ο εγκέφαλος θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις νέες δυνατότητές του και να τις ενισχύει.  Τα πράγματα είναι διαφορετικά όταν μιλάμε για εκφυλιστικές παθήσεις όπως η νόσος του Πάρκισον, η άνοια ή και άλλες περιπτώσεις όπως στο φάσμα του αυτισμού. Σε τέτοια συμπτώματα η εκπαίδευση πρέπει να έχει μια συνεχή ροή στην πάροδο του χρόνου και όταν αποκτηθεί ένα καλό επίπεδο η εκπαίδευση μπορεί να συνεχιστεί με ελάττωση των συνεδριών σε τακτά χρονικά διαστήματα.

Ποιο είναι το ποσοστό των αποτελεσμάτων της Νευροανάδρασης;

Το ποσοστό της επιτυχίας στη Νευροανάδραση υπερβαίνει το 95% των εκπαιδευομένων στην 20 ετή διάρκεια ζωής της νέας αυτής επιστήμης. Τα αποτελέσματα υπερβαίνουν τις προσδοκίες για αυτούς που ακολουθούν δεσμευτικά τις συνεδρίες τους μέχρι να τελειώσει η εξατομικευμένη εκπαίδευσή τους. Αυτό που μπορεί να φαίνεται θαυματουργό δεν είναι τίποτα παραπάνω από την ικανότητα του εγκεφάλου μας να ανακτήσει την καλύτερη δυνατή λειτουργία του όταν του δοθεί η ευκαιρία.

Πως η Νευροανάδραση εκπαιδεύει κάθε μοναδικό εγκέφαλο;

Με τα χρόνια έχουν αναπτυχθεί πρωτόκολλα για συγκεκριμένες κατηγορίες συμπτωμάτων. Υπάρχουν επίσης μία σειρά από εργαλεία αξιολόγησης που χρησιμοποιούμε ώστε να καταλήξουμε στα σημεία -πάνω στο φλοιό του κρανίου-  που θα εκπαιδευτεί ο κάθε μοναδικός εγκέφαλος (σύστημα 10-20 για τοποθέτηση ηλεκτροδίων). Αυτά τα τεστ είναι διάφορες νευροδιαγνωστικές και νευροψυχολογικές δοκιμασίες καθώς και το QIK ΤΕΣΤ. 
Με την πελατειο - κεντρική προσέγγιση που χρησιμοποιούμε ο εκπαιδευόμενος είναι ο συνεχής οδηγός της εκπαίδευσης του εγκεφάλου του και εκείνος που θα υποδείξει την καλή έκφανση της ρύθμισής του. Όταν τα αποτελέσματα είναι θετικά αυτό σημαίνει ότι έχει βρεθεί η κατάλληλη συχνότητα που βοηθά τον εγκέφαλο να αυτο- ρυθμιστεί με περισσότερη ευκολία και έτσι συνεχίζεται η διαδικασία στα υπόλοιπα σημεία.

 Πώς γίνεται η εκπαίδευση;

Το άτομο κάθεται αναπαυτικά σε μια πολυθρόνα. Ειδικός τοποθετεί σε συγκεκριμένα σημεία του κεφαλιού αισθητήρες που συλλέγουν την εγκεφαλογραφική του εικόνα  που προβάλλεται σε οθόνη με μορφή γραφικής αναπαράστασηςΜέσα από ασκήσεις χαλάρωσης και συγκέντρωσης, το άτομο τροποποιεί την κυματική του εικόνα και επιδρά πάνω στην αναπαράσταση του υπολογιστή. Με αυτή την εκγύμναση το άτομο τροποποιεί το νευρολογικό υπόβαθρο που υποστηρίζει εκδήλωση δυσλειτουργικών συμπτωμάτων ενώ ταυτόχρονα το αντικαθιστά με φυσιολογικά – «ιδανικά» – επίπεδα εγρήγορσης.

  Πόσο συχνά πρέπει να γίνεται η εκπαίδευση;

Με δεδομένο ότι ο εγκέφαλος χρειάζεται συχνά να ανατροφοδοτείται, με σκοπό να «θυμάται» την εκπαίδευση που έχει κάνει και να επιδιώκει να την ξανακάνει ώσπου να αρχίσει να μονιμοποιεί τα αποτελέσματα, η συχνότητα που πρέπει να γίνεται η εκπαίδευση είναι το ελάχιστο δύο φορές την εβδομάδα. Όσο περισσότερο δεσμευμένοι και συνεπή με τη διαδικασία είναι τα άτομα τόσο πιο σύντομη θα είναι η εκπαίδευση και τόσο πιο ικανοποιητικά τα αποτελέσματα.